نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2870
-
الف
+

هوشنگ حریرچیان: بازخورد خوبی از «ساختمان پزشکان» گرفتم

«هوشنگ حریرچیان» در یک مصاحبه از سریال «ساختمان پزشکان» و شخصیت «فرید» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «هوشنگ حریرچیان» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از سریال «ساختمان پزشکان» و شخصیت «فرید» سخن گفت.

هوشنگ حریرچیان در پیوند با سریال «ساختمان پزشکان» و شخصیت «فرید» گفت: این سریال اولین حضورم در کار طنزهای شبانه به شمار می‌رفت. وقتی چند قسمتی از فلمنامه سریال را که آماده بود، خواندم احساس کردم «ساختمان پزشکان» می‌‌تواند تجربه متفاوتی باشد که اتفاقاً همین‌طور هم بود. از سوی دیگر، بازیگران و عوامل خیلی خوبی در سریال حضور داشتند که همکاری با آن‌ها می‌توانست لذت‌بخش باشد.

بازیگر «ساختمان پزشکان» ادامه داد: شخصیت فرید به لحاظ سنی به خودم خیلی نزدیک بود اما در برخی از خصوصیات اخلاقی‌اش هیچ اشتراکی با هم نداشتیم. او دارای ویژگی‌های عجیبی بود که مورد پسند من نبود. با این حال، به حیث بازیگر اگر نتوانم با یک نقش ارتباط برقرار کنم، نقش را قبول نمی‌‌کنم. از این لحاظ، فرید را با همه خصوصیات مثبت و منفی‌اش دوست داشتم.

وی ادامه داد: قرار نبود فرید شبیه بسیاری از پیرمردهای کارافتاده ای باشد که همیشه می‌بینیم. این پیرمرد نه تنها ساکت و آرام نیست که حتی شیطنت‌های کودکانه بسیاری دارد. با همسرش بحث و جدل می‌‌کند تا جایی که حتی همسرش به حالت قهر از خانه می‌رود یا مثلاً میان پسرهایش تبعیض قائل می‌شود و با همدستی یکی، علیه دیگری توطئه می‌کند.

بازیگر سریال «پژمان» در مورد همکاری با «سروش صحت» اظهار داشت: سروش صحت یک فرد توانمند است و علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم می‌کند و به همه این حوزه‌‌ها تسلط دارد. طبیعی است که کارکردن با چنین آدم مسلطی لذت‌بخش است. ضمناً او رابطه خیلی خوبی با بازیگران برقرار می‌کند و پذیرای نظرات آن‌ها است.

حریرچیان در پیوند با نقاط قوت سریال «ساختمان پزشکان» اذعان نمود: این سریال با وجود کمیدی بودن حرف برای گفتن بسیار دارد. این سریال به بسیاری از مشکلات جامعه می‌پردازد بدون آن که بخواهد لودگی کند. سریال از طنزی خاص برخوردار است و کمیدی واقعی به شمار می‌‌رود.

وی ادامه داد: به لحاظ ساختاری هم ساختمان پزشکان از ویژگی‌‌های خوبی بهره می‌برد. تیم نویسندگان بسیار خلاقی داشتیم و کارگردانی را هم جوان خوش ذوقی مثل سروش صحت برعهده داشت. بازیگران سریال هم از کهنه کارها تا جوانان خیلی خوب در نقش‌‌های خود ظاهر شدند و درخشیدند. طبیعی است که سریالی با این خصوصیات بتواند با بینندگان ارتباط خیلی خوبی برقرار کند.

هوشنگ حریرچیان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم گفت: فکر می‌‌کنم با کمیدی می‌توان حال مردم را خوب کرد. خودم هم روحیه طنازی دارم و دوست دارم هم بخندم و هم دیگران را بخندانم. خوشبختانه اکثر نقش‌هایی هم که تا به امروز داشته‌ام، کمیدی بوده‌‌اند.

وی ادامه داد: مردم همیشه به من لطف داشته‌اند. برای ساختمان پزشکان بازخوردهای خیلی خوبی گرفتم و خوشبختانه سریال مخاطبان بسیاری داشت.

حریرچیان در پایان تصریح کرد: از آنجا که یک بار به کرونا مبتلا شدم و خوشبختانه بهبود پیدا کردم و با توجه به شرایط موجود، ترجیح می‌‌دهم فعلاً کار نکنم تا کرونا تمام شود.

هوشنگ حریرچیان زاده‌ ۲۰ اسد(مرداد) ۱۳۱۱ هجری خورشیدی در اصفهان، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۲۶ در تیاتر اصفهان با مدیریت زنده یاد استاد «ناصر فرهمند» آغاز کرد. وی از سال ۱۳۳۸ در رادیو اصفهان به حیث هنرپیشه، گوینده، تهیه‌کننده، گزارشگر، کارگردان و مجری برنامه‌های تفریحی و هنری آغاز به کار کرد.

حریرچیان بازی در تلویزیون را در سال ۱۳۴۸ با ایفای نقش در سریال «عکاس‌باشی» تجربه کرد و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۶ با بازی در فلم «جعفر خان از فرنگ برگشته» به کارگردانی زنده یاد «علی حاتمی» آغاز کرد.

وی تاکنون با کارگردانان پراوازه ای چون علي حاتمي، كمال تبريزي، بهمن فرمان‌آرا و مسعود كرامتي همکاری داشته و در فلم‌هایی چون «گاهی به آسمان نگاه کن» (۱۳۸۱)، «یک بوس کوچولو» (۱۳۸۴)، «قاعده‌ی بازی» (۱۳۸۵) و «ورود زنده‌ها ممنوع» (۱۳۸۸)؛ و سریال‌هایی نظیر «هشت بهشت» (1369)، «آشپزباشی» (۱۳۸۸)، «ساختمان پزشکان» (۱۳۹۰)، «سایه سلطان» (۱۳۹۰) و «پژمان» (۱۳۹۲) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

گفتنی است سریال های «هشت بهشت»، «پژمان»، «ساختمان پزشکان» با نقش آفرینی «هوشنگ حریرچیان» از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

«هوشنگ حریرچیان» بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» کرونا گرفت

دانلود سریال «هشت بهشت»

دانلود سریال «پژمان»

دانلود سریال «ساختمان پزشکان»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر